Must Haves♥

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Πρωτη Γνωριμια♥


Γεια σας κοριτσια♥
Καλωσηρθατε στο μπλογκ μας το οποιο ειναι αποκλειστηκα για κοριτσια οπως καταλαβατε και απο τον τιτλο♥ 
Λοιπον,πρωτα πρωτα να γνωριστουμε♥
Με λενε Σαβαννα και ειμαι 13 χρονων♥
Ετοιμαζομαι να παω δευτερα γυμνασιου γιουπιιι^^♥ 
Κανω βιντεακια στο γιουτιουμπ σχετικα με το stardoll και αμα παιζεται το καναλι μου ειναι αυτο αμα θελετε καντε εγγραφη^^ -------->  https://www.youtube.com/channel/UCLcRTlQj5rGV7mYDwFMxS9w  
Αυτα ηθελα να σας πω σαν γνωριμια!!
Πειτε μου απο κατω στα σχολια τι θελετε να κανουμε σε αυτο το μπλογκ και απλα να σας πω οτι σε αυτο το μπλογκ θα κανουμε: 
  • All about fashion
  • All about latest jewellery
  • What a girl has to know κτλ♥
Οποτε αυτα ειχα να σας πω και τα λεμε ββ☻♥

4 σχόλια:

  1. Πάμε στην ίδια τάξη (άσχετο) και με λένε Εφραιμία!!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειαα :) το μπλογκ σου φαινεται πολυ ωραιο αν και δεν ειμαι τοσο ''κοριτσι''. Anyway καλη αρχη, μιας και αρχισες να γταφεις προσφατα και ναι, περιμενω τα επομενα ποστ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφερον αρθρο! Εαν μπορεις τσεκαρε και το δικο μου μπλοκ και εαν θες γινε αναγνωστης :) ♥ Εχω γινει ηδη αναγνωστης στο δικο σου :)
    το μπλοκ μου: http://theteenagersroomgreek.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή